Saturday, November 21, 2009

this week...last day single

this week last day nik single..
minggu depan akan bergelar isteri org..
tak sabar nyer (gediks kan..hoho)

minggu ni tak de keje
kuar jln2 pi taman tasik cyberjaya
snap pitcha lagi
buat kenangan time last2 zaman anak dara kan
hehe


tempat ni blh buat outdoor photoshoot
tak de ramai org
so nak pose pun tak de la malu2


tempat pun bersih jea








ni dewan terbuka..buat majlis kat sini pun okey


ni bhahagian dalam dewan terbuka ni..
luas kwsannya




cantikkan..
lps majlis blh la snap pic outdoor kat sini


kwsan yg sgt luas








kalau la nik ade bajet nak gak la buat kenduri kat kl tuk kwn2
tempat ni mesti jadi pilihan
blh buat ala2 taman gitu..ahakss..
tp bajet tarak
buat kat kelate n johor sudaa ;p

tak dpt buat outdoor photoshoot kat sini pun tak pe la
ambik pitcha sendiri saje
hehehe




No comments:

Post a Comment

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^