Monday, June 28, 2010

down..!! down..!! down..!!

sy jelas ngan sapa2 yg dapat apa yg sy nak
selalu mmg kita mcm ni kan
padahal apa yg kita dapat lebih baik dr org lain
ade org impikan apa yg kita ada
so belajar la bersyukur dgn apa ade

bila diri dah meningkat dewasa, nik harus lebih rasional
dengan pemikiran dan juga tindakan

rasa down sgt arini
mahu balik kg jumpa family
rindu sgt2 kat mereka..naper la jauh sgt kelantan ni
kalau kelantan sblh selangor kan best
tiap2 minggu blh balik
rindunya..!!!


mish them so badly :((
*big hug n kiss*





Alhamdullilah..sy masih ade ibu bapa yg amat menyayangi sy


adik-beradik yg sentiasa buat sy tersenyum gembira :)

anak saudara yg menceriakan hidup sy


FIL dan MIL yg sporting

dan


suami yg sentiasa ade tika susah dan senang

thanks to all of you
i luv u all

nite my blog
hopefully everything gonna be okey tomorrow



8 comments:

  1. sabar eh kak.

    saya doakan segalanya baik2 saja :)

    ReplyDelete
  2. balik la kampung...leh mandi manda kat pantai irama..

    ReplyDelete
  3. alooo ciannye dia...ajak la cik abg balik kampong...heee~

    ReplyDelete
  4. iktiraf : thanks dik :) ..akak dah ok skit

    ReplyDelete
  5. aril lanang : lama tak pi pantai irama..rindu tol :)

    ReplyDelete
  6. heart : raya ni baru balik kg..kumpul duit byk dulu..hehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org