Tuesday, June 15, 2010

Tag

assalamualaikum readers

nik dpt tag..sowie lambat jawab tag ni.soalan sama tp dr 2 org yg berbeza..tag ni dr dr cik hitam dan nurnabihah

ade 19 solan yang perlu dijawap..byk tu..hikhik

1:adakah anda rasa hot?
im cool ;p

2: upload wallpaper yang anda gune sekarang


3: ceritakan pasal wallpaper tersebut
wallpapaper biasa saje..harusla letak gambar sendiri..hikhik

4:bila kali terakhir aku makan pizza..
bulan lepas ngan adik n hubby

5: lagu paling latest aku dengar
kebahagian dalam perpisahan..best woo lagu ni

6:ape yang anda wat selain menyelesaikan tag ni?
tgk tv

7:selain nme sendiri..dipanggil nme ape?
nak rahsia boleh??? hikhik

8: tag lagi lapan (8) orang
kalau yg di tag ni dah penah jwb, tak perlu nak jwb lg..hehe..nik pilih secara rawak jea sapa yg nak di tag..yg lain nak jawab pun silakan

1.cheq pp joy
2.candy dandy
3.eiqaa
4.aesya
5.hans
6.dela
7.myravea
8.eira

9: siapakah orang no 1 kepada anda?
gadis ayu..die penah bg award untuk nik before this.

10:katakan sesuatu kepada orang no 5
saya suka baca cerita Antara Dia, Kau dan Aku

11: no 3 ade hubungan ngn sape?
org no 3 sila jawap yea..akak tak tahu awk ade hbgan ngan sapa..hikhik

12: bagaimana pula ngn no 4?
kwn kenal di alam blog

13: pesanan kepada orang no 6?
jaga diri :)

14: kata2 cinta untuk orang no 2?
moga bhagia bersama yg tercinta

15: adakah no 7&8 mempunyai persamaan?
blog diaorang simple dan comel

16 :berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mngetag anda?

nurnabihah
* asal perak
* student uitm
* suka kucing
* suka makan kc
* sayang family

cik hitam
tak banyak yg nik tahu..kami baru kenal di alam blog ni

17: perasaan anda semasa menjawab tag ini?
berbunga2 gembira..;p

18: adakah anda twu si razman sengal?
tak kenal la..anak sapa tu???

19: gay or less?
dua2 pun tak



2 comments:

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^