Saturday, July 31, 2010

Misi mencari keje bermula :)



ade sapa2 yg nak cari pekerja tak?
ambik la sy bekerja
sy nak berhenti keje kat tempat skarang

dah nekad..nak cari keje lain..offer yg lagi bagus dan tak perlu balik mlm2..penat tau tiap2 ari balik lewat jea.kalau blh nak keje yg tak perlu duk berkampung kat opis

kalu single mingle lg blh la nak buat OT sampai pagi esk pun tp lain bg yg dah kwen ni.

naper la selalu yg nik pi interview mesti cakap company ok..gaji blh naik dan ade byk kelebihan itu ini tp bila dah start keje, tak de lebihnya pun.sama jea ngan keje lama.cakap kosong hanya tuk tarik kita bekerja.patutla ramai yg berhenti dan tak tahan bekerja kat situ.

bukan nak kutuk company skarang tp diorang tak adil pada pekerja.kerja nak cepat.kami juga manusia.ade rasa penat.so sapa2 nak cari keje, hati2 la yea.

ade sapa2 yg tahu keje kosong kat mana2 bgtau nik yea.hehe..



6 comments:

  1. Assalamualaikum..

    Insya Allah, awak akan dapat kerja yang lebih baik pada bulan ramadhan nanti atau selepasnya, saya doakan... :-)

    ReplyDelete
  2. Ahmad Zaki : thanks..sy akan usaha dapat kan keje lg baik dr skarang.

    ReplyDelete
  3. bosan keje aku loni.nak cari lagi bagus.aku jeles.apis tukar keje.ja pun tukar keje..huhu..aku pun nak tukar

    ReplyDelete
  4. aku tgh mencari keje.tok jupe2 lg ni.huhu..gane nak cari ko mung..huhu

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org