Tuesday, July 13, 2010

adik-adik sy :)

aritu ade post entry kat facebook ..borak ngan adik2 yg dah lama tak jumpa ..tegur2 dan usik2 dlm fb jea la..msg2 jauh kan


*loghat kelate..hikhik*

borak la hal kete myvi..adik nik tgh tunggu loan lulus ..buat loan tuk beli kete myvi..myvi limited adition yg kaler dazzling red tu

nik tgk pun berkenan..harap2 lulus la loan

dapat la nik merasa naik myvi walaupun tak mampu nak beli..dapat naik kete baru pun dah ok la..huhu

mesti ramai la nnt yg pakai myvi ni..lg2 pompuan..ade ker lelaki nak pakai kete kaler ni yea :)




sumber pic google

nak berkisah hal adik2 sy lg..maju dah adik2 sy mcm akak dia gak..hikhik..
akak ade blog, adik2 pun dah ade blog jugak

so sapa2 nak kenal kenal adik nik jom usha blog diorang

YUNI
ini blog jiwang..baru tahu rupanya adik sy yg sorang ni jiwang karat rupanya..mentang2 la dah ade pakwe..hikhik


ANIS
blog yg cool..dlm blog ni adik sy berkisah ttg mcm2 la..nak tahu apa yg mcm2 tu pi la melawat blog adik sy ni yea


ADIK
blog luah perasaan namanya ni..mcm byk yg sedih jea adik..jiwang gak adik bongsu sy ni





4 comments:

  1. cutebabygirl : tersama lak yea..hehe

    ReplyDelete
  2. jiwang la sebab x tauu nokk tulis gapo..hua3

    ReplyDelete
  3. yu : so jiwang byk benda la buleh tulis yea..hehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org