Friday, July 30, 2010

sangat penat dan perlukan rehat ;(



tak sabar nak abiskan ari jumaat ni..penatnya keje..tiap2 minggu mcm ni sampai bila agaknya blh bertahan..maybe tak biasa lg kot..

still org tak puas hati..still org cakap slow..dah benda yg nak di buat tu nik tak tahu so terpaksa la tanya org jd lambat la skit..sapa suh bg budak yg baru blaja ni buat benda tu.senang bg diorang tp susah bg nik yg baru 2 minggu buat keje tu.

ingat nik saje2 ker nak buat OT, nak balik lewat mlm..penat tau tak..tp sbb nik nak siapkan gak keje tu, sanggup balik lewat.ari sabtu datang lg.bg la nik masa.nik baru jea blaja

misi mencari keje baru .maybe lepas raya ni start.penat dgn manusia yg kalau bertanya nak marah jea.dah tak tahu nik tanya la.kalau nik bz diorang nak tanya, nik blh jea pi kat diorg tuk ajar.apa salah buat mcm tu gak kat nik.tolong menolong la kan.tp still ade kwn yg byk menolong.alhamdullillah

moga Allah bg kekuatan tuk nik teruskan bekerja.nik harus kuat dan nik harus sabar.pasti ade hikmah di sebalik smua ujian ni.InsyaAllah



No comments:

Post a Comment

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^