Tuesday, August 31, 2010

entry campor2

Assalamualaikum to all bloggers and readers

sangat memenatkan weekend lepas. tapi sangat best..menghitung hari balik kelantan..lalalala.
okeh.. mari nik ringkaskan ape yang berlaku pada nik sepanjang ketiadaan di dunia blog ni.

weekend lepas balik johor..sekejab jea blk..yea la..raya ni balik kelantan so bulan pose ni balik sekejab kat jhr..sempat borong biskut..murah coz beli sendiri ngan tokei biskut..huhu

my own car :)

kete yg di tunggu2 dah sampai..sempat la guna tuk balik johor..tak sabar nik nak balik kelantan ni.tggal lebih kurang seminggu lg nak balik. mak dan ayah nik mesti tak sabar nak jumpa anak kesayangan dia ni..hikhik

5 ari lg nik keje..pastu ct selama 2 minggu


gadis bertudung pink yg sangat menggedik.
mana2 jea sempat bergambar

smlm sempat antar adik buat visa dan beli laptop..sian dia penat.terpaksa tunggu dr pg sampai ptg semata2 nak buat visa..10 jam lamanya.hah..!! sapa suh pi blaja oversea..terima la kesusahan ni ngan redha yea dik..huhu..

tak pe dik..susah dulu..nnt dapat duit MARA tersenyum lebar la.blanja makan kek secret recipes pun ok..nak blanja makan kat subway lg okey..hikhik

alhamdullillah, bulan ni genap 9 bulan sudah berkahwin. perasaan? happy la .mau tanya lg ka..lg2 tahun ni first time beraya sbgai husband n wife.
semoga kita terus ceria & happy sampai bebila yea b?

ok2 stop2 membebel.mahu keluar sekejab pi pasar ramadhan.

pstt..!!
salam merdeka tuk semua..proud to be malaysian

Align Center

4 comments:

  1. selamat mnyambut kemerdekaan, selamat balik kmpung, selamat myambut ramadhan dan selamat hari raya..hehe sume selamat:)

    ReplyDelete
  2. [url=http://www.pi7.ru/zdorove/1705-4-privychki-staryaschie-kozhu.html ]Длинные волосы! Обрезать или нет? [/url]
    Как заявить мужчине, что отношения завершились? Встречались возле года, со временем взяла в толк что не мой мужчина. Коллега по работе (мужчина) предложил вообще ничего не говорить, игнорировать, не отвечать на звонки, мол сам догадается, взрослый уже не мальчик.

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org