Monday, September 27, 2010

berisi vs kurus

assalamualaikum readers

mari tgk pic sy tika berisi dulu.yea sy tahu skarang pipi sy still lg tembam walaupun badan kurus kering.

nak buat mcm mana pipi ni susah skit nak kurus.huhu

dulu masa berisi, tangan pun berisi..cincin byk yg tak muat..tp skarang cincin dah longgar
yer la dr berat 56kg turun ker 45kg.


ramai tak caya bila nik cakap yg nik penah berisi tika dulu.pic dulu2 ni .tembam kan pipi saya ..haih!!!.dagu pun bulat

tu blum tgk pic overall lg.mmg berisi semangkuk la org kata..hikhik..
ni jea satu pic versi tembam bam bam yg ade dlm simpanan. yg lain semua ade kat kg.

bila kt berisi ade la suara2 ckp tak lawa..kalau kurus lak kata tak sihat lak..nak mcm mana tak tahu la kan..ade jer yg tak kena

akan tetapi

sy bahagia jea ngan apa yg sy ade.tak kisah la versi kurus or berisi.asl chat jer.kurus n berisi tak penting..yg penting suami syg..btol tak my hubby..hehe


sejak2 kurus ni, berat badan mmg susah la nak naik.balik kg jea asyik kena tegur jea.huhu

pstt..!!
mahu ikut cara kurus sy baca entry di sini.

9 comments:

  1. sis bg tips cmane nk kurus.sgt memerlukan utk kurus nih:)

    ReplyDelete
  2. oit kurus? bestnya... eheheh
    sangat jeles saya berisi :(

    New Entry ProfHariz
    Salahkah Jika Aku Menegur?

    ReplyDelete
  3. sizuka[Izzati] : tak de tips la dear. tiba2 jea terkurus skit :) pastu skarang badan dah tak leh naik

    ReplyDelete
  4. ProfHariz : akak suka jea tgk org berisi..comel :).tak kisah la kurus ker gemuk.yg penting happy..!!

    ReplyDelete
  5. btuah lah kak bdn mntain je..
    mkn byk pun masih kurus..;P

    ReplyDelete
  6. *luv Syahnia* : suah nak naik berat badan skarang ni :)

    ReplyDelete
  7. mcm mne boleh kurus smpi begitu sekali...xkn xde tips utk dishare kn??mne bleh tbe2..huhu..

    ReplyDelete
  8. farah diaz : btol..mmg tetiba.takkan akak nak tipu lak. :)

    ReplyDelete
  9. saye pulak nak naikkan berat badan sikit.. macam mane pulak? hohoho

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org