Sunday, September 19, 2010

mencari family kandung

sy teringin mahu jumpa family mertua sy
sejak kenal hubby sampai la kami dah kawen sy tak penah kenal sapa mertua sy
sedihkan :)


ni pic mereka..mereka datang majlis kami di johor tp mereka tak kenalkan diri
kami cuma agak2 jea yg mereka mertua sy
bila tanya abg ipar, so dia yg sahkan yg mereka yg datang tu mertua sy

naper tak nak kenalkan diri..?? kita kan family
naper nak jauhkan ikatan yg dah sedia jauh tu

buat ibu mertua sy,
mungkin mak ade kisah sendiri yg menyebabkan mak serahkan anak mak ada org lain
tp percayalah anak mak tak pernah salahkan mak
malah bertuah di serahkan pada insan yg sgt mulia.yg menjaga anak mak dgn sgt baik
di beri kasih syg yg secukupnya

ni tanggungjawab kami mencari mak..kalau lepas ni mak tak nak jumpa kami pun kami redha
tp izinkan lah hubby sy kenal sy mak nya
dan izinkan la sy tahu siapa mertua sy

mak dan ayah angkat hubby

2 comments:

  1. sedih tul baca...hope ada berita baik nanti....

    ReplyDelete
  2. nik pun harap ade berita baik nnt :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org