Saturday, September 18, 2010

saya kenal sayang saya


Untuk kali keseratus lima puluh juta, Mereka tanyakan engkau soalan yang sama,“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”, “Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

Di seratus lima puluh juta kali itu, Di depan semua engkau tarik tangan aku, Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu, Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

“Dia mungkin bengis seperti singa”, “Tapi dia nangis tonton cerita Korea”, “Dia mungkin keras bila bersuara”,“Tapi dia jelas, jujur apa adanya”

“Aku lagi kenal dia”

Dah lebih seratus lima puluh juta kali, Aku pesan padamu apa yang bakal jadi, Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi, Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya, Aku pun dalam hati semacam tak percaya, Apa kau lihat pada aku jujurkan saja, Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

“Saya mungkin baran tak kira masa”, “Tapi saya tahan kalau yang salah saya”, “Saya mungkin saja keras kepala”, “Tapi saya manja bila kita berdua”

“Saya kenal sayang saya”

Buat apa dicerita,Bahagia kita rasa,Biar tak dipercaya, Peduli orang kata
Baju ronyok tak apa, Asal pakai selesa, Berkilau tak bermakna, Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga,Tapi bisa nangis semata demi cinta, Suaraku keras tak berbahasa,Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena, Mana boleh tahan angin cemburu buta, Dan aku sengaja tunjuk keras kepala, Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua

Artis..??
Fynn Jamal

Lagu..??
150 Juta

download di SINI

lirik lagu ni sgt sweet.. like 150 juta kali..hehe

My Sweetpea ^_^
...he's my life now :P

I Luv him<<-->>He luv me
Alhamdullillah..... im happy with my life now :)

cinta hati saya
kwn, sahabat, kekasih, suami :)
bertuah dimiliki mu, trima kasih atas segalanya..suamiku.

10 comments:

  1. dlm entry sy ade lagu ni version fynn jamal ngn hana zatie..suke lg version hana zatie..heh

    ReplyDelete
  2. haidi takeAfoto : nnt nak dengar la version hana zatie.lagu ni sweet sgt.tu nik suka..hehe

    ReplyDelete
  3. ape2pun lagu ni mmg best! wah! sweet la akak dgn abg ni... hehheheh

    ReplyDelete
  4. memanglagu syahdu... ingat jgn bagi other people tell you otherwise...
    Kuman Latest Entry

    ReplyDelete
  5. lirik dia yang buat lagu ni
    sangat sweet..

    ReplyDelete
  6. NICK IRFAN : mmg sgt sweet lagu ni..thanks yea :)

    ReplyDelete
  7. diana : btol..lirik lagu tu buat lagu tu sweet.

    ReplyDelete
  8. sweetnyerrr.....
    semoga berbahagia yer.....

    aminnnnn

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^