Saturday, November 20, 2010

award tertangguh

assalamualaikum readers

nik nak buat entry yang dah lama tertangguh.nik ade dapat 2 award.baru teringat yg award ni, nik blum buat entry lg.

1. Award Anugerah Blogger Harapan


Thanks kepada pemberi award

Soalan :
nape korang suka Feez Hafizah (pemberi award)
sebab suka baca blog dia

Reaksi korang lepas dapat award ni :
dah lama tak dapat award ni.so happy sgt.

Tag 15 kawan@blogger yang lain
To all my follower
silala ambil award ni
thanks sebab sudi follow sy

2. Award Creative Blogger


Thanks kepada pemberi award

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

2 comments:

  1. he2....ila pun ada award tertggoh...aiya...

    ReplyDelete
  2. HonEyBuNNy : tak sempat nak buat...asyik tertangguh jea :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^