Wednesday, December 29, 2010

Day 25- What I would find in your bag?


Salam and good day everyone

cabaran masuk hari ke 25

What I would find in your bag?

mari2.mahu tunjuk harta karun yg tersimpan dalam beg sy.pompuan biasa la.suka letak mcm2 dalam beg.tu beg kena beli yg besar.kecik2 ni tak main la.tak blh nak sumbat mcm2 nnt.hehe

ni beg bawak jalan2

ni beg pi keje dan jalan2

sy bukan jenis pompuan yg suka tukar2 beg.cukup la 2 beg ni jea.kalau dah tak elok baru la beli yg baru
2 beg tu pun masih baru.beli online jea.

1.purse ( nak kena tukar ni ..dah koyak dah kat dalam dia..hehe)
2.perfume kecik ( incase rasa badan berbau blh la sapu skit)
3.kunci rumah
4.digital kamera
5. brooch/kerongsang (incase kalau brooch yg di pakai tercabut dan hilang)
6.handphone
7.ubat senggugut
8.tuala wanita ( incase terbocor kat mana2..hehe)
9.tisu and tiket bas.(saya suka kumpul 'sampah'. kalau dah rasa byk tu, saya buang lah.hehe)

make up???
nik tak suka bawak make up. so, takde beg makeup dalam beg nik.
no lipsticks, not even lip glosses pun


12 comments:

  1. cam tak caye takde beg makeup dear
    hehe...

    penuh tu 1 beg.. ;P

    ReplyDelete
  2. cantiknye handbag purple tuu.. ^^

    ReplyDelete
  3. byk gak harta karun awk heheh siap ada sampah lg heheh

    ReplyDelete
  4. kumpul sampah?
    macam same je..hahaha

    ReplyDelete
  5. *luv Syahnia* : mmg tak suka bwk make up.kalau bwk pun mmg tak pakai.buat penuh beg jea.hehe

    ReplyDelete
  6. Hanisah Safian : no 9 tu mmg sentiasa ade.kadang2 kalau rajin jea nik buang..hehe

    ReplyDelete
  7. e.l.i.z.@ : byk sgt.mmg berat la beg tu :)

    ReplyDelete
  8. Lady Fine : hehe...ade yg sama yea :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org