Sunday, January 30, 2011

Oh My Shaheizy Sam...!!!



Assalamualaikum
hello lovely readers. hello beloved followers


tajuk mmg tak boleh blah kan.dah kwen pun nak suka lg kat lelaki lain.haha..rilek la beb.takkan bila dah kwen tak boleh suka kat lelaki lain kot.bukan nik curang.cuma meminati.ni semua salah hubby.sapa ajak pegi tengok citer Adnan Sempit.tak pasal2 berkenan kat Shaheizy Sam ni.

cuba korang tgk trailer filem KONGSI,tajuk filem mcm citer ganas.. tagline filem lak 'Lu Langsi,Lu Mati'..tapi citer lawak rupenye..tgk trailer pun dah kelakar. mesti best ni..yelah.. lagi2 ada Shaheizy Sam :)


of course nik mesti pegi tgk kat pawagam nnt :)

alamakkk,encem aarr

pssttt
tak sabar nak balik kampaung.esk 1 ari lagi nik keje.pastu cuti.yeayyy
entry kat blog ni dah macam2 dah kan.huhu

10 comments:

  1. me 2. lakonan dia semuanya menyusuk kalbu.

    ReplyDelete
  2. abg sam..oh dye mmg mengancam..hehe

    ReplyDelete
  3. sam... kacak,,,

    suka jgk, tp tak lah tllu terlalu sgat.... :)

    ReplyDelete
  4. xsabar nak tgk citer kongsi.. tgk trailer cambest..

    ReplyDelete
  5. setujuuuu.
    shaheizy sam memang he-he-hennseeemmm.. hehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^