Friday, March 30, 2012

(Gambar) Awal Ashaari & Scha Al-Yahya



Assalamualaikum  ^____^

Awal dan Scha telah pun mengumumkan tarikh pernikahan dan persandingan mereka. Tarikh keramat pernikahan bagi bakal pengantin baru ini ialah 4 Mei di Pullman Putrajaya manakala majlis persandingan pula pada 6 Mei di PICC, Putrajaya.
BeautifulNara.com

gambar sekitar sidang media Awal dan Scha






mc for this event, Dynas






















baju scha cantek…!!















































just doa kan yang terbaik for them
manusia tak sempurna. kalau kita selalu mendoakan yg terbaik utk org lain, insyaAllah org pun akan mendoakan yang terbaik utk kita


gambar awesome

5 comments:

  1. sweetnyeee ;) dtg follow

    http://supergirlshortstory.blogspot.com/2012/03/gaya-di-mukabuku.html

    ReplyDelete
  2. scha tinggi gila kan kak,dah lah kurus pulak tu.ehiks >w< tp org tak minat dia la.but,hope dorg kekal smpai anak cucu,insya-ALLAH. :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^