Saturday, March 10, 2012

Terima kasih, suamiku



Assalamualaikum

entry untuk suami kesayangan saya. sapa tak sayang suami kan.. lebih2 lagi kalau dapat suami baik, hensem , cool , putih dan  macho lah sangat macam suami saya ni . opssss... ( kembang hidung suami kalau baca ni)...wink..wink...


suami, saya sayang awak sangat2
for my loving hubby. I thank Allah (SWT) for having you in my life

terima kasih kerana menjadi suami saya
terima kasih kerana memahami saya
terima kasih kerana selalu mengalah dengan saya
terima kasih kerana selalu tahan  dengan perangai saya, menerima saya seadanya
terima kasih kerana sering menghiburkan saya, menjadi penyeri hidup saya
terima kasih kerana setia mendengar luahan hati saya
terima kasih, suamiku. engkau terbaik untuk diri ini

kata terima kasih memanglah tidak cukup untuk menggambarkan dan membalas semua yang telah awak berikan dengan ikhlas buat saya

hadirmu adalah anugerah ALLAH yang tak ternilai
moga kita kekal hingga ke syurga


Suamiku, Sahabatku, Kekasihku
saya rindu awak
setiap saat saya rindu awak


love of my life. alhamdulillah. Allah knows best! ♥
saya sayang suami saya dunia akhirat.

melihat suami  mengingatkan saya untuk sentiasa BERSYUKUR pada ALLAH yang  menghantar dia dalam hidup saya di dunia dan INSYAALLAH di akhirat juga
tiada lafaz yang lebih layak melainkan Alhamdulillah.

kehidupan kami lebih baik sejak berkahwin.
saya sangat menghargai apa yang saya ada sekarang
semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga akhir hayat



Ya ALLAH!! andai aku dijadikan daripada tulang rusuk kirinya... ENGKAU panjangkanlah jodoh kami hingga ke Firdausi
-kata-kata dari novel Mahar Setulus Hati-

untuk pengetahuan awak Mohd Hafidz Abd Salam
saya menyintai awak dengan sepenuh hati saya
dan
lagu ni untuk awak

Yuna - Terukir Di Bintang 

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu





"Peluk pasangan anda. Tidak kira berapa kali awak mahu peluk, itu terpulang tetapi peluklah isteri di samping bersyukur kepada Allah SWT kerana anda mempunyai pasangan"
-Dato' Dr. Mohd Fadzilah-


maaf
entry terjiwang pulak malam2 ni :)



6 comments:

  1. ala...sweetnyeeee......jelesla..hehe...

    insyaallh semoga ke syurga hendaknya....

    hrp2 sy dpt jumpe future husband cmni jugak....

    btw..sy pun kan kak nik bru je dgr lgu ni..n mmg sedp!!..=)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah ,dikurniakan suami yang baik.. smoga cinta sampai syurga dan andalah bidadari syurga itu :)

    ReplyDelete
  3. Sweetnye~Hope bkekalan hingga akhr hyat :)) * Yuna- terukir di bintang <3 *

    ReplyDelete
  4. pastikan suami baca tulisan ni tau!!!

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^