Wednesday, April 11, 2012

my Baby Bronze



Assalamualaikum ^_____^

hampir 2 tahun dah kete ni berbakti pada kami
alhamdulillah, banyak jasanya


my Baby Bronze

en hubby dah ubah macam2 dekat kereta ni
hubby dah pasang carbon fiber sticker dekat bonet depan kereta


nak nampak sporty katanya :)))
jimat sebab pasang sendiri

first2 dapat kereta, dia tinted  . panas katanya kalau tak tinted
apa2 jea la en hubby asal awak bahagia

lepas  tu hubby dah tukar  eksoz kereta bunyi macam  guruh okey.
yang ni saya kureng suka skit. perghhhhhhhhh sakit telinga dengar
tapi nasib baik dia dah tukar  balik kepada yang asal. berkesan jugak bebelan saya yea..haha

setahun lepas tu, hubby tukar tayar dan sport rim sekali.
pasng lampu spotlight.


ade duit sikit, dia tambah la benda alah ni
hurrmmmm


macam-macam sticker dah yang tertampil kat kereta persona kami ni :)



latest, baru pasang skirting .


pasni tak tahu apa lagi yang en hubby nak ubah.kena tunggu la kan.


 

9 comments:

  1. bestnya dia dah ada skrin cun dalam kete..touchskrin ke tuh?

    ReplyDelete
  2. org lelaki mmg suke bab2 kereta ni kan2=)

    ReplyDelete
  3. org lelaki xdpt dipisahkan dengan kereta kan?? bagai irama & lagu.. mcm hubby sy jugak.. hee

    ReplyDelete
  4. waaa.. untungla sbb ubah sendiri.. kalau anto kedai.. bpe byk da abes uh..huuu

    ReplyDelete
  5. en.hubby mmg suke men kete ea .? suruh la beli evo10 ke . hehehe

    ReplyDelete
  6. kete Msia mmg byk 'berhabes' duit.....

    ReplyDelete
  7. Lepas ni dia ubah jenama dan bentuk keta la pulak..

    ReplyDelete
  8. nak tnye.. player & mnitor tu brand ape...? & brape harge...?

    ReplyDelete
  9. sy pngguna persona gak.. nak tanye.. monitor & player tu brand ape.? brape harga...?

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^