Monday, May 14, 2012

comel ^____^


Assalamualaikum


ni entry tak de keje namanya.
 maka dengan tidak sengajanya saya telah menjadi stalker .

saya bukan kipas susah mati mana2 artis. tapi saya suka sangat dengan Siti Nurhaliza ni. dah la orangnya cantik, suara pun merdu. saya membesar dengan lagu2 dia.
siap kumpul duit belanja sekolah , semata-mata nak beli kaset siti.


Siti Nurhaliza sangat comel dari dahulu hingga sekarang
bertuah  Datuk K  ^_____^

follow twitter Dato' Siti
@CTNurhaliza11

6 comments:

  1. bakat dia legend~

    jemput singgah,
    http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/05/9-perkara-penting-ketika-bercakap.html

    ReplyDelete
  2. terlalu, amat , sangat minat siti!

    ReplyDelete
  3. rAIHan : btol.susah dah nak cari penyanyi mcm dia.terbaik dan legend.

    ReplyDelete
  4. LELAKI INI : wah.peminat kipas susah mati siti yea :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^