Friday, May 25, 2012

sms from hubby


Assalamualaikum

masuk 2nd day dah mula rindu Hubby...sob...sob :"(
terkenang  Hubby ku yang jauh di mata
tak pe, jauh dimata tapi dekat dihati

tetiba plak sayu hati baca sms ni
ape la dia tengah buat sekarang

mcm ni la penangan PJJ, kena banyak bersabar dan berkorban
kami berhubung guna internat saja lah.
tak kisah la, janji dapat melepaskan rindu
bila jauh ni rase macam zaman bercinta plak

so pada sapa2 yang senasib dengan saya
semoga semua tabah menghadapi
so , no more entry sedih2
be strong okey

 lama tak letak gambar posing syok sendiri dalam bilik..opsss

12 comments:

  1. be strong=)...be happy..nnti hubby balik enjoy=)

    ReplyDelete
  2. alahai..
    comelnye sis ni ^^
    sweet je :)

    ReplyDelete
  3. mEiZ SHA : btol2.jauh2 la buat lagi rindu dan syg kan
    so bila bersama, hargai masa yg ada :)

    ReplyDelete
  4. nabila azmi : thanks dik.mesti hubby balik kena enjoy puas2..hehe

    ReplyDelete
  5. Onitsuka_hana : dekat tapi jauh jugak la.hehe

    ReplyDelete
  6. aima afna : alahai di.sis biasa2 jea.kdg2 lebih kepada mengada jea.hahaha

    ReplyDelete
  7. MarnieyZ : suami isteri tak apa mesra2..hehe

    ReplyDelete
  8. baca entry ni rasa nk kawen gk..hihi

    ReplyDelete
  9. @arina abdullah ade jodoh kawen la tu..sis doakan yea :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org