Wednesday, June 20, 2012

Alhamdulillah..lagi artis bertudung


Assalamualaikum semua ..... (",)

semakin ramai artis dan selebriti wanita yang telah berhijrah untuk bertudung atau berhijab
alhamdulillah. seronok sangat tengok :)
moga bertambah lagi yang mengikut jejak langah positif ni


1) Haryati Hamzah aka YAT
Alhamdulilah ..makin cantik sebab tuan memang dah cantik



2) Natasha Hudson
dah bertudung selepas pulang dari umrah..Alhamdulillah
nampak makin cantik bila dah  bertudung.untungnya orang comel-comel ni


3. Abby Abadi
sama macam Natasha. Abby bertudung lepas balik dari umrah.



Al-Humaira' Contemporary


4. Fazurina
Fazurina ambil keputusan untuk bertudung selepas menyambut ulang tahunnya yang ke 30
apapun tahniah sbb dh berhijab! suwit!


gambar ehsan google

5. Farah Asyikin
Sejuk hati memandang.ecece

gambar ehsan google

Alhamdulillah.
semoga penghijrahan ini akan lebih memberi rezeki dan kebahagiaan pada mereka



22 comments:

  1. subhanallahh..cantik semuanya. alhamdullillah. marilah singgah ke blog saya :)

    ReplyDelete
  2. farah asyikin dah macam cik epal! :)) btw sume cun! alhamdulillah...

    ReplyDelete
  3. cantik kan diorang bertudung :))

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah semoga mereka kekal begitu :)

    ReplyDelete
  5. Semoga kita semua terus kekal dalam hidayah Allah.. Amin!

    ReplyDelete
  6. Salam Nik...semoga penghijrahan meeka ini kekal hingga ke akhir hayat.Aminnn

    ReplyDelete
  7. Makin cntik btambh cntik :) syukurr...

    ReplyDelete
  8. baru tau a few artis tu dh berhijrah

    ReplyDelete
  9. cantiknya mereka dgn style hijab masing2..

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..semoga kekal dengan hijrah yg baik tu..

    ReplyDelete
  11. suke tgk penghijrahan diorang sume tu....

    ReplyDelete
  12. i'm ezza haniza : cantik sgt kan mereka ni.

    ReplyDelete
  13. LittleGurl : sekali tgk memang nampak seakan sama dengan cik epal kan..hehe

    ReplyDelete
  14. Cik Rongoks : cantik sangat2 la.

    ReplyDelete
  15. Fariehan Ibrahim : insyaAllah.moga semua yang bertudung akan kekal begitu :)

    ReplyDelete
  16. aniqbukhary : insyaAllah. hidayah Allah kat man-mana dan untuk sesiap saja yg dia nak.moga kita bawalh lindunganNya

    ReplyDelete
  17. ♥♥azatiesayang ♥♥ : salam.moga2 begitu la.dan makin ramai lagi yang berhijab kan

    ReplyDelete
  18. ♥ ROS ♥ : dah la cantik.makin bertambah cantik kan bila berhijab.

    ReplyDelete
  19. oya : nik pun baru dapat tahu gak.tu sebab buat entry ni.hehe

    ReplyDelete
  20. hanayoora : cantik sgt.mcm2 style tudung :)

    teratak hati : insyaAllah.doa yang baik2 untuk semua yang mengubah ke arah kebaikan

    ReplyDelete
  21. Haryati::Faizal : nik pun suka.penghijrahan ke arah yg lebih positif.

    Cik Farhana : Alhamdulillah :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org