Tuesday, July 31, 2012

Ogos datang lagi


Assalamualaikum  (",)

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..
pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Ogos kan. dan dah masuk hari ke 11 kita berpuasa. Wahhh , cepatnya masa berlalu.
harap-harap diberi kekuatan menempuh bulan Ramadhan ini dengan tenang walaupun tanpa suami di sisi :(



Tuhan Jagakan Dia – Motif Band



Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku



Ya Allah
 jagalah orang yang dekat di hatiku, orang yang sangat aku cintai dan sayangi
hanya ENGKAU sahaja yang mampu menjaga dan melindungi mereka lebih dariku sendiri


4 comments:

  1. haih...feeling pulak Cik DY dengar lagu ni :)

    ReplyDelete
  2. olor sdihnya dia.. xpe, asben belayar untuk bekerja.. nnt raya leh jumpa kot :)

    ReplyDelete
  3. @Messy Girl
    best lagi ni.di tuju utk org yg jauh

    ReplyDelete
  4. @♥ ROS ♥ huhu...lepas raya jugak la dapat jumpa.sedih...sob..sob

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org