Tuesday, August 7, 2012

Bila SHILA AMZAH bertudung


Assalamualaikum  (",)

Shila Hamzah kini telah pun bertudung sepenuhnya
sukanya tengok penampilan baru Shila Amzah yang dah bertudung ni. cantik sangat okey

“Alhamdulillah, Shila jadikan bulan Ramadhan ini sebagai permulaan penghijrahan dan insyallah Shila akan terus bertudung,” -  MyNewsHub



semakin ramai artis yang berhijrah.penghijrahan ke arah yang lebih baik.
Alhamdulillah..semoga perubahan ini kekal ke akhir hayat
syukur diberi hidayah Allah dalam bulan yang barakah ini
Tahniah yea Shila


semoga ia menjadi contoh yang baik untuk semua

InsyaAllah.Amin


12 comments:

  1. ALHAMDULILLAH KAN .. TP JGN LA PULAK BERTUDUNG SEMATA2 KERANA KAWAN2 ARTIS LAEN DA BERTUDUNG .. HEHE ..

    ReplyDelete
  2. Artis ni klu bertudung mmg cntik kan?? :) alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. semoga niat ikhlas dia tu akan berterusan, amin. suke shila pakai tudung, cumil...

    ReplyDelete
  4. harap2 dia bkn pakai tudung sekadar utk ramadhan :)

    ReplyDelete
  5. harap2 dia bkn pakai tudung sekadar utk ramadhan :)

    ReplyDelete
  6. @dEdEQ dE wIshEs
    harap2 tak mcm tu la kan.
    comel jea dia pakai tudung

    ReplyDelete
  7. @♥ ROS ♥
    semua wanita kalau bertudung mmg akan nampak cantik :)

    ReplyDelete
  8. @AmyZana dia dah bertudung sepenuhnya.bukan sebab bulan ramadhan jea.

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^