Wednesday, August 15, 2012

buatku tersenyum ^__^


Assalamualaikum  (",)

sesetengah perempuan perkara kecil jea boleh buat dia rasa happy kan.
macam nik la, walaupun hubby buat benda simple jea, tapi boleh buatkan saya happy or tersenyum sorang-sorang. tu la kalau dah sayang dan cinta kan

contoh bila dia letakkan gambar saya di application whatsapp dia


sengaja screen shot tuk buat kenangan :)
hehe

to hubby:
rindu saya erkkk

hobi saya skarang, suka screen shot  whatsapp dari hubby.lagi2 bila kata2 dia buat saya tersenyum sendiri. buat saya rasa di hargai.
mana tahu bila datang mood kelaut, baca entry ni boleh buat hati jadi cool..hihi



gedik kan..isteri sapa la tu..huhu

macam-macam dugaan datang. sikit pun tak hilangkan rasa sayang dan cinta saya pada suami
 orang luar tak kan penah memahami. saya kenal suami saya macam mana.
Alhamdulillah, walaupun Allah beri ujian, Allah tetap tak hilangkan rasa bahagia tu.
setiap kejadian yang Allah aturkan mesti  ade hikmah di sebaliknya dan mestilah yang terbaik utk kami berdua


sayu hati saya bila suami cakap macam ni.
terima kasih anggap saya harta dunia dan akhirat awak.
awak juga suami dunia dan akhirat saya

the best thing in life is having a loving partner in your life who won't walk away in your darkest moments and loves you exclusively

motivasi untuk diri sendiri

Kadangkala kita terlalu taksub menilai kelemahan orang lain,
 jika mereka tak sempurna, 
apatah lagi kita. diam dan bersangka baiklah selalu


BUKAN MUDAH untuk MENJAGA dan MEMUASKAN
HATI semua orang, tapi BERUSAHALAH agar TIDAK
MENYAKITI hati mereka..walaupun hati kamu
DISAKITI oleh mereka..♥

SELAMAT HARI RAYA buat suami tercinta
Maaf Zahir dan Batin
Insyaallah..hanya b di hati sayang..jauh di mata, dekat di hati


psstt
sorry kalau ade yang meluat dengan post ni..ecece



14 comments:

  1. aaaa...so sweettt....rase mcm tgh mkn gula ja walaupun puase..hehehe..

    hrp forever till jannah..=)=)=)

    ReplyDelete
  2. alahaiiii sweetnya nik... k.ja tumpang t'senyum n t'haru baca

    ReplyDelete
  3. sonoknyaa...dh lama tak merasa dpt msg2 mcm ni...sbb hari2 dh jumpa...tp kalo sesekali nk buang tebiat apa agaknya reaksi cik suami tu..hahahaa

    ReplyDelete
  4. sewitnya nik...harap2 jodoh nik berkekalan ye...

    ReplyDelete
  5. Olor sweet... Btul tu, kkdg dia wat bnda simplepun dh buat kita hepi :)

    ReplyDelete
  6. @Mama Gee hari2 jumpa best jugak tu.boleh cakap depan2.lagi romantik..hehe

    ReplyDelete
  7. @♥ ROS ♥ yup.benda simple boleh buat kita tersenyum sepanjang hari.ecece

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^