Monday, August 6, 2012

Wira MALAYSIA


Assalamualaikum  (",)


terima kasih Dato' Lee Chong Wei,kerana memberikan saingan yang hebat! 
rakyat malaysia tahu anda telah lakukan yang terbaik dan kami bangga. tersangat bangga  ^____^

anda berjaya buat rakyat bersatu tanpa mengira bangsa, agama dan fahaman politik.
we're proud of you and Malaysia still loves you!you are still Malaysian hero okey.
jangan sedih2 tau :)

ESPN commentator: "LCW is such a great guy, but Lin Dan is a bit arrogant. Skills win you medals, but attitude wins hearts.


7 comments:

  1. sebak jugak time ni sebenarnya.. tapi tahan je.. sebab mesti dia lagi sedihkan.. apa2 pun chong terbaik semalam.. :)

    jom tengok tudung
    http://gerobokecik.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. proud of him!

    *mmg nmpk lin dan cm kerek skit

    ReplyDelete
  3. yeaaa.. chong wei sgt awesome wlaupun kalah.. :)

    ReplyDelete
  4. @Den
    sebak sgt.sian tgk dia nangis.huhu

    ReplyDelete
  5. @-Sara-
    lin dan mmg kerek dari dulu kot..huhu

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^