Tuesday, October 16, 2012

hubby ❤ wifey


Assalamualaikum  (",)

Me and beloved hubby
a wifey who love her hubby so much
♥ ◕‿◕ ♥

susah nak bergambar berdua ni kalo tak ade orang yang nak tolong ambikkan..
last - last ambik gambar depan cermin aje..hahaha



18 comments:

  1. Sweetnya. semoga berkekalan sehingga akhir hayat! ^^

    ReplyDelete
  2. hahaha....tapikan kalau gerak kekiri sikit tentu cantik gambar tu....

    ReplyDelete
  3. yekn..mmg susah nk ambik gambior ber2 ni..en suami xbrpa minat :( jmput follow kmbali,ye :)

    ReplyDelete
  4. ok lah tu, dia nak begamabr jugak.

    ReplyDelete
  5. @Amir Baker tq yea.harap2 mcm tu la.sepanjang hayat sweet :)

    ReplyDelete
  6. @dhinai adnan ok.nnt cuba ambik pic lagi cantik.ni main snap jea.sebab nak kuar kan.haha
    janji ade gambar berdua :)

    ReplyDelete
  7. @QA's ~ mamapapa en hubby mmg tak suka bergambar.susah nak ambik gambar sebab tu kebanyakan gambar ade muka sis jea..huhuhu

    ReplyDelete
  8. @Shasha Yacob ok la.sekali sekala nak gak dia bergambar..hehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^