Friday, October 12, 2012

ke FINAL lagi sek kito.. Alhamdulillah



Assalamualaikum  (",)

Alhamdulillah...syukur Ya Allah. TRW layak ke final Piala Malaysia
Tahniah TRW, tahniah TSAM,tahniah semua penyokong Kelantan



Kelate (3) vs Selangor (0)

memang la tak menang lagi. tapi dah sampai ke FINAL tu dah satu kemenangan buat kami. 
bukan senang perjalanan nak ke FINAL ni.
so entry ni bukan niat nak riak..tapi meraikan kegembiraan.

menang or kalah adat bertanding. Terima Kasih buat Selangor.pasukan anda antara yang terbaik di Malaysia. 

Kelantan jangan mimpi di siang hari untuk ke final - Irfan Bakti
wahai Irfan Bakti, kami mimpi malam ari okey.sebab tu la dapat ke FINAL!!!


Final Piala Malaysia
Juara Liga Super vs Juara Liga Perdana
Kelantan vs ATM

GOMO kelate GOMO 

10 comments:

  1. Hnahdy : yeayyyy...ke final lagi tahun ni :)

    ReplyDelete
  2. Arjuna Silvera : thanks..selangor cuba lagi tahun depan.

    ReplyDelete
  3. tahniah kelantan...sbb layak ke final!

    ReplyDelete
  4. Haryati Faizal : dah 3 kali ke final. menaang baru sekali jea Piala Malaysia ni..hehe

    ReplyDelete
  5. nabila azmi : time teror main mmg la terror.time tak ok ade jugak :)

    ReplyDelete
  6. Ehem2... Ghaddar berani bwak sorg2 masa nk sumbat gol tu... Hehhehe... Gomo kelate gomo... :)

    ReplyDelete
  7. @♥ ROS ♥ mmg berani la.kalau tak sebab dia tak confident jugak kelate nak menang. nasib baik la gol.menang bergaya la juak sek kito..hehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^