Saturday, October 20, 2012

makanan kesukaan saya ! ngeeee


Assalamualaikum  (",)


yang kat bawah semua makanan feveret nik.
sape suka makan tempe ?? angkat kening..hehe

mula - mula  dulu tak layan pun ngan tempe ni.
sebab semua makanan berunsur soya memang nik tak makan
baru mula suka makan tempe masa keje jea.. tetiba rasa nak mencuba,
 sebab ni makanana feveret en hubby. sedapppp !!!!
balik johor jea mesti mak mertua masak ni.


nik ni jenis yang tak suka makan ikan .tapi Ikan kerisi ni ikan feveret nik.
tak payah masak pelik - pelik pun.
 just letak garam kunyit lepas tu goreng garing - garing
perggghhhh...memang sedappp
makan ikan ni kena hati - hati ,sebab banyak tulang, kang ade yang tercekik .hehe


sup ayam ni feveret sejak kecik.. sukaaaaa sangatttt
sebab suka hirup kuah..hehe


lama tak makan makanan kat atas ni..
adehh..terliur plak tengok gambar ..hehe


8 comments:

  1. tempe pun makan kegemaran aku juga.dari kecik sampai sekarang makan mesti nak ada tempe.tak kesahlah dimasak apa pun.tapi yang paling sedap bila digoreng pastu cicah dengan sambal kicap....emmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik baru merasa kesedapan tempe..mmg sedap la :)

      Delete
  2. yati angkat kening dah nik! hihi....samalah peberet gak... goreng plak cam gambar nik tu... ermm... mang sedap lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapkan.tempe goreng biasa pun dah sedap.

      Delete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org