Wednesday, November 21, 2012

Apek dan Leuniey nikah 28 Disember


Assalamualaikum  (",)

tetiba blog bertukar  jadi blog kisah artis lak yea. tak pe.sekali sekali.
nak citer ni pun citer yang baik jea. tak nak lah citer hal gosip - gosip yang belum pasti.
takut kang salah share. diri sendiri yang malu.
tapi ni berita sah..Apek dan Leuniey dah nak nikah uolsss
Alhamdulillah. seronok dengar mereka dah nak nikah.
moga majlis nanti akan berjalan lancar,meriah dan cantik .

Apek dan Leuniey nikah 28 Disember 2012. Majlis Persandingan pihak perempuan akan diadakan di Hotel Renaissance, Kota Bharu, Kelantan pada 30 Disember 2012.
sementara itu majlis persandingan sebelah lelaki akan diadakan pada 5 Januari 2013 dan resepsi di Kuala Lumpur pula pada 12 Januari 2013. Untuk makluman, jumlah tajaan yang telah diterima oleh pasangan ini sudah pun mencecah RM300,000
-BeautifulNara.com-
gambar bakal isteri Khairul Fahmi (Apex), Leuniey Natasha
gambar Leuniey ni diambil dari Instagram nya ^___^
cantik sungguh ciptaan Tuhan...sepadan lah dia ni ngan Apek

 doa kan lah yang baik-baik saje yea


32 comments:

  1. Moga jodoh mereka berpanjangan :)

    ReplyDelete
  2. comelnyer leuniey ni...bertuah apek...=)

    ReplyDelete
  3. hope kahwin kali nie menjadi...huhu

    ReplyDelete
  4. shera ayob tu..sweet kapel..comel ngat..awawaw...

    ReplyDelete
  5. sweet..org nk bina masjid kita sokong ;-)

    ReplyDelete
  6. Sama cantik sama padan..sesuai la tu..

    ReplyDelete
  7. @dEdEQ dE wIshEs cantikkan. tgk dalam tv smlm pun cantik gak :)

    ReplyDelete
  8. @Ain Dzaya shera ayob dan zahiral mmg kapel yg comel :)

    ReplyDelete
  9. @Wak Gelas™ saya pompuan pun suka tgk, apa lagi lelaki kan wak..hehe

    ReplyDelete
  10. @are_lin@yu btol. org nak bina masjid kita harus sokong sepenuhnya :)

    ReplyDelete
  11. @Si Matatajam sesuai la mereka berdua.sama2 good looking :)

    ReplyDelete
  12. sronokla ditaja..rezeki kamu la apek gan luniey..huhuhu..kawen esk pon tak payah pening2x..hahaha :)

    ReplyDelete
  13. @Ain Dzaya insyaAllah..doakan yg baik2 utk diorang :)

    ReplyDelete
  14. @ayut
    org popular. senang nak dapat tajaan :)

    ReplyDelete
  15. Jodoh depa kan. Kekal la hendaknya Amin.

    ReplyDelete
  16. semoga majlis mereka nanti bjalan lancar dan semoga ikatan perkahwinan kekal bahagia hingga ke akhirnya... amin3x...

    ReplyDelete
  17. @Nastyna yea.doakan jodoh mereka kekal kan.amin :)

    ReplyDelete
  18. @Rozuan Ismail org popular. byk la tajaan. sama2 dapat untung :)

    ReplyDelete
  19. @Jna marcello tahniah.dah tak lama dah majlis tu :)

    ReplyDelete
  20. @jaakechik amin2.moga bahagia la kan pasangan yg comel ni :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^