Thursday, November 8, 2012

IMissYou


Assalamualaikum  (",)

till death do us apart. In Shaa Allah


pssstt!!! Sorry guys.tak dapat nak blogwalking dan komen kat blog korang.laptop rosak.sobsobsob..bila laptop dah ok nnt nik akan terjah blog korang.

30 comments:

  1. OLOLO .. COMELNYE .. MISS KAKNIK GAK

    ReplyDelete
  2. Ololo ciannyer.. Xpe, baiki dulu laptop tu yer :)

    ReplyDelete
  3. semoga bahagia selalu. nanti laptop oke, akak terjah2 lar :D

    ReplyDelete
  4. salam nik.ros
    Tak pe .TA singah malam disini

    ReplyDelete
  5. en.suami balik bila? kata 1 bulan kan? dah balik ya?

    p/s : kesian nya laptop rosak. jgn lupa request yg baru ngn cik abg ye...hihi...

    ReplyDelete
  6. @Nory Zoulkefle huhu..biasa2 jea :)
    tak ade la sweet mana..haha

    ReplyDelete
  7. @QasehnyaRania ok2.boleh sabar ^___^
    senyum lebar lagi ni :)
    thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  8. @Haryati Faizal hubby jauh sebab tu la rindu. kalau dekat menyampah gak lama2 tgk..hahaha

    ReplyDelete
  9. @♥ ROS ♥ laptop tak boleh nak di baiki. beli baru sudah..hehe

    ReplyDelete
  10. @M Fizan thanks dik. dah terjah guna laptop baru..hikhik

    ReplyDelete
  11. @jaakechik katanya sebulan lebih lak. projek tak siap lagi tak boleh la balik.
    hehe..dah beli yang baru dah pun ni..haha

    ReplyDelete
  12. sweetnye..jeles org ade org syg..
    smoga berbahagia ye kak :)

    ReplyDelete
  13. @nur azian thanks dik. akak pun harap sentiasa bahagia.lagi2 bila bersama dengan org yg kita sayang kan :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^