Sunday, December 16, 2012

1 Safar 1434..pertemuan yang penuh makna


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

SubhanAllah, Alhamdulillah segalanya dipermudahkan.
pertemuan penuh barakah sebab kami jumpa petang jumaat.
kalau ikut kalendar islam bertarikh 1 Safar 1434 dan dah tentulah ia akan jadi 1.2.34.
SubhanAllah...dah la tarikh cantik . jatuh pulak pada penghulu segala hari.

akhirnya, pencarian kami berakhir dengan kegembiraan
setelah 29 tahun terpisah, hubby dapat peluk dan cium mama kandung dia.
syukur sangat Ya Allah. Allah makbulkan doa kami. 
terima kasih MAMA
kita lupakan kisah dulu. 
maafkan saja mereka yang pernah memisahkan hubungan antara ibu dan anak
Allah telah aturkan yang terbaik buat kita. perancangan Allah adalah yang terbaik
setiap yang berlaku pasti ada hikmahNYA
bersyukur kerana dipilih oleh Allah untuk menerima ujian ni

moga pertemuan kali ini bukan pertemuan yang terakhir
mudah-mudahan pertemuan ini akan mengeratkan hubungan kita semua

psttt!!!
skarang saya 3 wanita hebat dalam hidup saya :)
saya ada ibu yang di panggil  MA, MAK dan MAMA

20 comments:

  1. wow untung laa nik.. anyway tahniah juga utk suami nik..semoga ukhwah yg terjalin memberi rahmat kepada semua..amin

    ReplyDelete
  2. wahh tahniah..pasti sgt2 gembira kan??

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Air yg dicincang xkan putus.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..sgt brmakna tarikh dan peristiwa itu.. ^^

    ReplyDelete
  5. @Sizzling Suzai peristiwa yg bermakna pada tarikh yg istimewa..hehe

    ReplyDelete
  6. untungnya ada 3 mak....mesti sedihkan bila lme berpisah lpas tuh jumpa balik stlh lme berpisah...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah... hari yg sememangnya penuh bermakna. Ikatan Silaturrahim takkan putus no matter what. Tahniah for all of u.

    ReplyDelete
  8. @Mimie

    mmg sedih

    tapi untung ade 3 mak..hehe

    ReplyDelete
  9. kira hari yang gemilag lah nih kan. hihi

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^