Monday, December 24, 2012

(gambar) Resepsi Anne Ngasri & Sumali Reduan


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

“Kami kenal sejak setahun yang lalu, bercinta tiga bulan lalu dan bertunang selama sebulan dan kini kami berkahwin” - Anne Ngasri

layan gambar sekitar majlis resepsi mereka








sudah tertulis di loh mahfuz jodoh mereka berdua so sape kite nak mempertikaikannya. doakanlah yg terbaik buat mereka.semoga perkahwinan ini berkekalan

tengok sekali imbas nampak muka suami Anne ni macam Mazidul Akmal Sidek..hehe

sumber gambar : rotikaya

30 comments:

  1. Tahniah Anne..

    Cantik baju Anne ;D

    ReplyDelete
  2. Betul nik... segala-galanya telah tertulisa di loh mahfuz.. kita doakan moga mereka berbahagia.

    ReplyDelete
  3. heheheheh :P aah btol la mcm mazidul akmal sidek...hehehe :P xpa bahagian dunia akhirat insya allah... faktor usia bkn penghalang apatah lg rupa paras... doakan yg terbaek! ameen

    ReplyDelete
  4. Sweetnya ann gan hubby dia....Semoga Kekal bahagia...

    ReplyDelete
  5. aah kan hubby dia lebih kurang sama saiz dan wajah ngan mazidul ekkee ;)

    semoga mereka bahagia kan ;)

    ReplyDelete
  6. @Faizah^Ramli ingatkan nik jea rasa mcm suami anne ni seiras mazidul..hehe

    ReplyDelete
  7. Wah... dapat lagi pakai baju pengantin ye Anne!!! Semoga bahagia hingga ke syurga

    ReplyDelete
  8. @hainom OKje tu la. kali ni baju pengantinnya lagi cantik..hehe

    ReplyDelete
  9. kaler peach comel je dah boleh jd inspirasi raya thn dpn haha..btw sama je fesen baju sanding dngn nikah kan?

    ReplyDelete
  10. @N.Aima K yea la. seakan sama jea resepsi dan baju akad nikah kan.

    cantik kaler baju resepsi ni :)

    ReplyDelete
  11. kan syok kalau anne dgn aliff, tapi siapa yang dapat melawan jodoh. semoga mereka bahagia :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^