Friday, December 28, 2012

Majlis Pernikahan Khairul Fahmi Che Mat & Leuniey Natasha


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

Penjaga gol skuad bola sepak negara, Khairul Fahmi Che Mat, 23, atau Apex dan pasangannya, Nur Eilunie Natasha Jaafar, 21, atau Leuniey Natasha  telah selamat dinikahkan dengan sekali lafaz di kediaman keluarga Leuniey di Kota Bharu, Kelantan kira-kira jam 10 pagi tadi.

gambar - gambar di majlis pernikahan mereka

senyuman manis jelas terukir diwajah Apex dan Leuniey :)
mereka sweet kan?ehehehe

sumber gambar : THR GEGAR

macam - macam kisah cinta yang kita dengar dari Apex.
akhirnya bertemu jodoh dengan orang yang dekat. 
Alhamdulillah semoga mereka berbahagia hingga ke syurga serta diberkati Allah hendaknya.
 Tahniah buat mereka dan keluarga.


36 comments:

  1. suwitnya dia pakai tudung....
    semoga berbahagia...

    ReplyDelete
  2. cantik lagi dia pakai tudung :)

    ReplyDelete
  3. barakallah...moga bahagia selamanya....

    ReplyDelete
  4. sesangat sweet. tahniah to both finlly selamat urusan semuanya. Harap kekal bahagia.

    ReplyDelete
  5. oh mereka so suwittt. hihihi. oilihan kaler dorang pun santek

    ReplyDelete
  6. comey ngat leuniey pakai tudung :)

    ReplyDelete
  7. salam nik ros
    Adt terbaca juga kt 1 blog tadi masa bw

    ReplyDelete
  8. dah agak dah.. mesti dia akn pakai tudung.. maklumlah, tok guru mai.. hehehe

    ReplyDelete
  9. itulah namanye jdoh.. sakan bercinta dgn org lain.. kawin dgn org lain.. :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah buat mereka..sweet jer..moga kekal bahagia hingga hujung nyawa..^^

    ReplyDelete
  11. @pha is tok guru tak jadi . org lain yg nikahkan :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^

busuk.org