Saturday, December 22, 2012

mengeteh bersama suami


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

semalam lepak gerai mamak sambil pekena roti canai..hehe
best jugak sesekali kuar malam-malam dengan suami..syok jugak
order roti canai pisang dan nescafe panas

 Bismillahirrahmaanirrahiim :)
sedap :)

26 comments:

  1. Jalan dan makan berterusan ye. Bestnya teh tu..akak dh lama pantang minum teh...

    ReplyDelete
  2. Oh... ada roti canai pisang ye nik ros. Kakak tak pernah jumpa tau tempat kakak nie..

    kakak suka kuih berunsurkan pisang.

    ReplyDelete
  3. roti canai pisang + cheese pastu tabur gula sikit mmg fav saya :D

    ReplyDelete
  4. @Aisy Nasiha tu nescafe.. nik pantang gak.pantang jumpa..hehe

    ReplyDelete
  5. @Kakzakie ada kak. nik tahu pun dari adik
    dia la yg perkenalkan roti canai pisang ni..hehe

    ReplyDelete
  6. Woww!menarik..

    dah lama tak pekena roti canai kat kedai, selalu asben tapau je :D

    ReplyDelete
  7. haish..sdptnyee..tingin nk minum teh trik plak

    ReplyDelete
  8. @Myra Jay nik pun kdg2 tapau gak. tapi tetiba rasa nak pi mkn kat kedai lak smlm :)

    ReplyDelete
  9. nescafe panas...my pebret tuhh...hihi...

    ReplyDelete
  10. ni kat Braketh Asreen ek ,kak??heheh

    ReplyDelete
  11. weekend lepas mkn roti canai gak! ^^

    ReplyDelete
  12. @Nory Zoulkefle tak tahu la kedai mamak ni nama apa..hehe

    ReplyDelete
  13. liza pon kalau dah bosan sgt, pasti akan ke mamak hehehe

    ReplyDelete
  14. @liza♥aufa sekali sekala layan gak kat mamak :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^