Wednesday, December 5, 2012

tak sabar !!!


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

eee tak sabar tak sabar tak sabar (gaya lisa surihani)
rindu hubby! tak sabar nak tunggu dia balik dari outstation minggu depan  ^__^
hampir 2 bulan berjauhan..ecece


si sepet kesayangan saya :)

kembali berdua. so rutin harian kena tukar balik.
kalau suami tak ade, rasa nak makan, nik masak. tak nak makan, tak payah masak. haha
kalau nak tidur, tidur aje.tak ade orang nak ganggu.fikir hal sendiri jea la, tak perlu kisah sangat hal lain
tapi bila suami ade , kena la buat cara ada laki yea dak.
untung gak sebenarnya suami jauh..huhu

i can't wait to see you again B
come home safe, I miss you !!!
“True love doesn’t mean being inseparable;
it means being separated and nothing changes.” – Anonym



30 comments:

  1. whoaaa . ade org tu merindu lah . sweet (^^,)

    ReplyDelete
  2. hahahaa bagus pk positif. Kami dulu2 selalu berjauhan, menghitung hari jer nak jumpa huhu.

    ReplyDelete
  3. sabar2..lepas ni boleh lepaskan rindu tu puas2.hehehehe

    ReplyDelete
  4. Suami nik ourstation kat mana? Lamany ... Sbr ye, xlamaa dh nak baalik tu..

    ReplyDelete
  5. owh.. tak sabar nak pergi bercuti eh.. hehehe.. :D

    ReplyDelete
  6. muka suami akk mcm abg kwn yui..hihi.

    done sunway =)

    ReplyDelete
  7. WAHHHHH~ hati sedang berbunga2 laa ni..hihihihi

    ReplyDelete
  8. nmpk dh tak sabar ye..hihihi... :) smga suami slmt sampai ke umah ye...

    ReplyDelete
  9. @CekbOlat-bOlat hampir 2 bulan.isteri mana tak rindu..hehe

    ReplyDelete
  10. @Nastyna fikir positif.sebab ade hikmah jugak duk jauh2 ni.

    ade masa untuk diri sendiri :)

    ReplyDelete
  11. @boni kacak boleh sabar lagi. tak lama lagi dah nak jumpa :)

    ReplyDelete
  12. @Aisy Nasiha hubby outstation kat kemaman.kat laut.so mmg lama skit la :)

    ReplyDelete
  13. @Cik Syida tau tak pe.

    dan bosan sgt dah duk umah jea ni. ade suami boleh gak pi bercuti. tak bercuti pun blh ajak dia jln2..hehe

    ReplyDelete
  14. @nuyui a.k.a miss YUI la yea ker

    ntah2 mmg berkawn ngan abg yui tak..hehe

    ReplyDelete
  15. @Jna marcello

    berbunga sgt2 dah ni.

    rindu giler kat suami.2 bulan tak jumpa kan...hahah

    ReplyDelete
  16. @Hnahdy
    tunggu hubby balik

    celebrate nnt :)

    ReplyDelete
  17. wahhh...hubby nak balik ye!...ermm...senyum nk smpi telinga la tu...

    ReplyDelete
  18. @liza♥aufa seronok sgt. tak sabar nak tunggu suami kesyangan balik..hehe

    ReplyDelete
  19. @Haryati Faizal happy. so harus senyum sampai ke telinga :)

    ReplyDelete
  20. bestnya nak jumpa orang yg sgt2 dirindui..sian nik kena selalu berjauhan..

    ReplyDelete
  21. @Noraziha mmg best.lagi2 bila berjauhan ni

    tapi nak buat mcm mana kan.kena la redha.lama2 dah biasa...hehe

    ReplyDelete
  22. @Wanieys a.k.a IbuQalief tak sabar.dah rindu sgt dah kat suami tercinta ni..hehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^