Thursday, January 10, 2013

terkini tentang Adik


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

adik bongsu saya akan di operate. pilihan terakhir. operation ni untuk keluarkan ketumbuhan  sekali  dengan buah pinggang sebelah kanan.
ketumbuhan tu keras di bahagian buah pinggang tapi tak sakit pun
cuma doktor  pakar jangkakan ketumbuhan akan semakin membesar jika tak di buang

Allahuakbar, berat mata memandang berat lagi bahu memikul
rasa nak terbang balik ke Kelantan sekarang jugak
sungguh berat dugaan yang kau berikan buat Adik ku. berikan lah dia kekuatan

saya percaya dan yakin, Allah lebih tahu apa yang terbaik buat adik
ujian itu pasti manis jika kita terima dengan positif.
semoga pembedahan berjalan lancar dan dipermudahkan oleh Allah
walaupun  saya bukan seorang kakak yang baik, tapi hakikatnya saya terlalu sayangkan semua adik-adik saya

Ya Allah, kau tabahkan lah hati kami sekeluarga untuk menerima ujianMu
ramai lagi yang diuji Allah dengan lebih hebat...Allah hanya menarik sedikit nikmat yang telah dikurniakan buat kami sekeluarga.kami redha.Allah mahu kami lebih dekat dengan Nya


40 comments:

  1. SABAR KAKNIK .. INSYA ALLAH .. CEPAT SEMBUH YE DIK

    ReplyDelete
  2. Ya Allah. Umor berapa adik tu kak. Mcm besar doh. Huhu. Bedah spital mana? Semoga dipermudahkannnnn segala urusannn. Amin

    ReplyDelete
  3. hope semuanya berjalan dgn lancar ,aminnn..

    ReplyDelete
  4. Semoga adik saudari cepat sembuh. sabar bnyk2 ye.

    ReplyDelete
  5. mudah-mudahan nik...setiap apa yang terjadi, mesti ada hikmah dari-Nya...moga adik nik sembuh jugak and happy-happy sokmo :)

    ReplyDelete
  6. semoga semua berjalan lancar kak nik! :)

    ReplyDelete
  7. All the best to u guys, Insya Allah.

    ReplyDelete
  8. semoga segalanya dipermudahkan-Nya... ameen..

    ReplyDelete
  9. rawatlah segera.moga sembuh seperti sediakala....

    ReplyDelete
  10. Ya allah kak..ros baca ni pun sedih rasa..
    Semoga adik akk kuat yer :)

    ReplyDelete
  11. Semoga adik akk selamat dan cepat sembuh..
    Bertabah ye kak..

    ReplyDelete
  12. smga adik akak trus kuat utk menerima semua ni dan moga selamat pembedahan yg akan dilakukan..amin...

    ReplyDelete
  13. semoga apa yg dirancangkan akan berjalan dengan lancar, doa byk2 semoga adik nik selamat dan terus sihat ye...

    ReplyDelete
  14. di hari jumaat ini liza doakan adik awak cpt sempuh dan jalani hidup seperti biasa..

    ReplyDelete
  15. sedihnya..semoga nik dan keluarga tabah menghadapinya dan adik cepat-cepat sembuh!

    ReplyDelete
  16. semoga adik nik cepat sembuh...cantik orangnya

    ReplyDelete
  17. @NinaAz umo 21 tahun.dah besar dah. bedah kat husm rasanya

    thanks yea

    ReplyDelete
  18. @nadia
    in shaa Allah, harapnya mcm tu la kan :)

    ReplyDelete
  19. @ayut

    thanks atas ucapan ni :)
    harap mcm tu la

    ReplyDelete
  20. @Haryati Faizal moga selamat dan akan sentiasa sihat kan :)

    ReplyDelete
  21. sabar ye nik...insyaALLAH, dia akan cepat sembuh

    ReplyDelete
  22. semoga semuanya dipermudahkan..In Shaa Allah

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^