Sunday, February 3, 2013

(gambar) Solemnization | Liyana Jasmay + Fathuddin Mazlan



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

kira-kira jam 10 pagi semalam, Liyana Jasmay  telah pun sah menjadi isteri kepada Fathuddin Mazlan dengan dua kali lafaz
majlis pernikahan telah berlangsung di Hotel Seri Pasific dan dihadiri oleh kaum keluarga dan rakan rapat kedua-dua belah pihak pengantin.

persalinan pengantin rekaan Jovian Mandagie
make up by Tiar Zainal Make Up Artist






Selamat Pengantin Baru buat Liyana Jasmay dan Fathuddin Mazlan
 moga berbahagia hingga ke akhir hayat

gambar awesome dari

13 comments:

  1. nape pelik sgt tudung bridesmaid dia tu. huhu..

    ReplyDelete
  2. @Chic Na style kot.nak buat lain dari yg lain..hehe

    ReplyDelete
  3. @NinaAz dua2 muka sweet kan.sesuai la :)

    ReplyDelete
  4. @Mimi Azirah tu bukan tudung kot.tu style hoodie kan. butik muslimah pun ada yg pakai mcm ni kan. cuma dia pakai tudung jea la kat dalam


    ReplyDelete
  5. Si LJ ni memang cantik. Tahniah tho.

    ReplyDelete
  6. Semoga mereka bahagia hingga ke syurga...

    ReplyDelete
  7. smga berbahagia hingga syurga bt mereka...gmbr jurukamera diorg ni ohsem la...suke2x..warna photographer pilih cantik

    ReplyDelete
  8. selamat pengantin baru utk LJ dan pasangan

    ReplyDelete
  9. Suka gaks liyana..hehe.
    Cantik sgt dorang..nampak liyana sgt manja

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^