Monday, March 4, 2013

tukar sport rim baru


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers
sport rim 2013 katanya
amboi..tiap-tiap tahun tukar sport rim yea bang

ni sport rim lama, sport rim 2012
ermmm...sejak bila saya kawen dengan mekanik ni.ngehngehngeh
dulu sibuk rendahkan kerete, skarang sibuk nak naikkan balik
susah jugak dapat en hubby yang serba boleh ni.semua dia nak buat sendiri.
buat la B yea..asal bahagia  ^___^

18 comments:

  1. kalau dari jauh akak dah kenalni kete nik... warna biru beb...

    ReplyDelete
  2. oklah tu nik, kalau kereta rosak tak perlu susah-susah panggil mekanik, sendiri bikin jer...

    ReplyDelete
  3. ha tu la kan, layankan jer. Bagus jugak bermekanik kat umah gini dari duk kedai kopi bergosip politik.

    ReplyDelete
  4. Hehehe. Menyerlah gitu sport rim

    ReplyDelete
  5. untung la, dapat suami boleh pomen kereta sendiri.. hehe

    ReplyDelete
  6. Untung n jimat buat sendiri..heh...warna biru tu memang trend kat fesyen sekrg ni..

    ReplyDelete
  7. caintik rim tu, dr jauh dah nampak.. rajin hubby nik :)

    ReplyDelete
  8. bertuahlah hubby yg buat semua..tak perlu hantar kedai lagi..

    ReplyDelete
  9. untungla kak ros dpt husben cmtu..seba serbi..:)

    ReplyDelete
  10. Wah biru..hobi org muda :) kikiki

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^