Sunday, March 17, 2013

wake up call dari Allah


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

Alhamdullilah, masih bernafas dengan izinNya :)
semua penyakit yang datang dari Allah adalah ujian untuk hambanya dan kadangkala satu petanda atau mesej dari Allah untuk kita mendekatkan diri kepadaNya.

Alhamdullilah, ada banyak hikmah disebalik semua ni
jangan berhenti berdoa. Allah mendengar setiap doa, setiap rintihan kita.

Allah tidak janjikan kepada kita kehidupan tanpa kesusahan.
tetapi Allah sentiasa menjanjikan buat kita kekuatan untuk mengharungi seluruh kehidupan.

IJN July 2012 vs HUSM Jan 2013
bypass vs renal cancer


Ya Allah, lindungilah insan-insan yang saya sayang
moga semua insan kesayanganku diberi kesihatan yang baik.
remember Allah will always be with you.. Happy Sunday!


19 comments:

  1. Amin. Semoga insan yg kita sayang memperoleh kesihatan yang baik

    ReplyDelete
  2. insyaallah nik, mudah-mudahan semuanya ok...

    ReplyDelete
  3. Aminn. InsyaAllah.
    Allah sentiasa ada bersama kita.
    Dan sentiasa ada untuk mendengar rintihan kita.
    Apepun, kuatkan semangat untuk hadapi semua :)

    ReplyDelete
  4. Gambar sape tu. allah uji kita tandanya dia sayng kita.

    ReplyDelete
  5. insyaALLAH kak..
    Nory doakan semuanya baik2 belaka...
    amiinn...

    ReplyDelete
  6. amiin..moga sihat2 je kesygn2 kak nik=)

    ReplyDelete
  7. amiin..smoga kesygn2 kak nik sihat =)

    ReplyDelete
  8. Amin..semoga terus mndapat rahmat Allah..

    ReplyDelete
  9. Amin.
    Ujian dari Allah, untuk insan terpuji.

    ReplyDelete
  10. Amin.
    Ujian dari Allah, untuk insan terpuji.

    ReplyDelete
  11. In Shaa Allah. Amin.
    Semua akan baik sahaja.

    ReplyDelete
  12. betul tu nik, dunia ni sekadar pinjaman, kita tak tau bila masa kita akan sampai, camtu jugak ngan sakit... kita tak tau apa akan jd kat kita esok lusa...manatau arini sihat sok dah sakit...semua tu adalah kuasaNya dan kehendakNya...

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah, mudah-mudahan kuat dan cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  14. moga mereka sihat ye NIk...apa yg mampu hanya berdoa

    ReplyDelete
  15. In Shaa Allah semoga semuanya baik2 saja

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^