Monday, May 6, 2013

Selangor cuti


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

yeay...Selangor cuti arini. so boleh bersenang lenang di rumah manis rumah. selamat sampai dari Johor pagi tadi. sedih sebenarnya. iolss tak dapat balik mengundi di Kelantan.
so kita balik teman hubby mengundi di Simpang Renggam jea la 

Tahniah BN dan penyokongnya kerana telah berjaya mengekalkan kerajaan
Kepada PR dan penyokongnya, redhalah atas Qada' dan Qadar yang telah ditetapkan.
semua yang berlaku pasti ada hikmah.Yakin dengan ketentuan Allah.

yang menang, buktikan janji ditepati, jangan terlalu megah dan bangga diri.
kepada pemimpin yang terpilih, terus bekerja demi rakyat..taat kepada Allah
rakyat pula, cari rezeki untuk teruskan hidup. tiada yang percuma dalam dunia ni. berjimat apa yang patut. bersedia untuk sebarang kemungkinan.

nak letak jugak gambar dakwat tak brapa kekal di jari.walaupun bukan jari sendiri..hehe


6 comments:

  1. Rakyat Selangor ramai yg dah celik..

    ReplyDelete
  2. Kita pun undi gak tapi pilihan kita tak menang pun...:)

    ReplyDelete
  3. semoga pasni ada perubahan2 yg terbaiklah ye...

    ReplyDelete
  4. best tang coti la kan..hehe

    ReplyDelete
  5. tau xpe, tak berapa nak kekalpun, kan kan :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^