Sunday, June 2, 2013

(11 gambar) Sekitar Majlis Pertunangan Fouziah Gous Dan Md Zhafran


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

semalam telah berlangsungnya majlis pertunangan pelakon kacukan Pakistan-Cina-Melayu, Fouziah Gous, 30 dan kekasihnya yang juga merupakan ahli perniagaan dan perunding keewangan, Md Zhafran (Zhaf), 30.

Majlis berkonsepkan ala Inggeris dengan tatahias warna putih yang berlangsung restoran Asmara Pencahala, Sungai Penchala dalam suasana yang cukup meriah dihadiri seramai 500 terdiri saudara mara, kenalan rapat, dan para wakil media.















ala.naper cantik sangat ni.jeles tengok.
apa pun, semoga ikatan pertunangan mereka ini akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin yang dikatanya akan dilangsungkan pada bulan September nanti. bagus la kan. tak yah tunang lama-lama. dah cukup duit tu kawen jea la :)

sumber gambar :
 PROJECT2PI via instagram

6 comments:

  1. memang suka tengok fauziah ni,lakonan dan kecantikan seiring dan sejalan gitu.rambut dia cantik hitam berkilat ^^

    ReplyDelete
  2. semoga fauziah gaus berkekalan hingga ke syurga,,,

    ReplyDelete
  3. cantiknya faauziah gous..
    tahniah dah bertunang :)

    ReplyDelete
  4. wah. akhirnye. tahniah kak fauziah gaous. moge dipermudahkan segala urusan =D

    ReplyDelete
  5. hensem & gojes. memang sepadan. ;)

    ReplyDelete
  6. owh.. Fouziah Gous dah bertunang rupanya... baru tahu.. hehehe

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^