Monday, June 17, 2013

(Gambar ) Majlis perkahwinan Amar Asyraf dan Arna Salleh


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

Tahniah buat pelakon Amar Ashraf dan Arna Salleh. Selamat datang ke alam perkahwinan. Menurut sumber berita, hanya dengan sekali lafaz, Amar Asyraf telah selamat diijabkabulkan bersama wanita pilihan hatinya, Arna Salleh.

pernikahan ini diadakan di rumah pengantin perempuan di Bidor, Perak. Amar menyerahkan wang hantaran berjumlah RM13,000, mas kahwin bernilai RM1,111 dengan tujuh dulang hantaran dan dibalas sembilan dulang oleh pihak perempuan.








nampak sangat simple majlisnya. tak panggil wartawan pun buat liputan.
nakkan privacy agaknya yea.

sumber gambar : 

11 comments:

  1. cantiknya dorang..sweet sgt ;-)

    ReplyDelete
  2. sma cntek sm padan..smg mereka kekal bahagia hingga ke jannah :)

    ReplyDelete
  3. cantik warna hijau baju dia lain dr yg lain...

    ReplyDelete
  4. sweet je nampak... bersederhana...

    ReplyDelete
  5. sweet pasangan ni.. comel jeee.. :D

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^