Monday, June 3, 2013

ke majlis kenduri kahwin ex-opismate


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

entry kali ni cerita pasal kahwin.
Ahad lepas nik dapat jemputan kenduri kahwin kat Petaling Jaya.
ex opismate masa kerja kat Jalan Klang Lama dulu.
yeayy..dah kawin dah dia.Alhamdulillah nampaknya majlis berjalan lancar :)

sebelum tu, singgah IOI Mall dulu beli hadiah.
tadaa..ni jea yang mampu kami bagi.

sempat lagi posing dalam kete, kuikuikui..licin berseri kulit muka uolss..kesan dari camera 360 .hahaha
mata sembab sebab tak cukup tido

nik memang sengaja kosongkan perut sebab nak makan nasi kat kenduri.hehe
lagipun dah lama teringin nak makan lauk kenduri kahwin
berbaloi la.makanan dia memang sedap sangat.
 lagi-lagi rendang daging dia. tak liat langsung.senang jea nak makan :) acar nenas pun sodap
tema kaler oren. sampai ke air kaler oren tau..hehe




gambar kabur :)

Selamat Pengantin Baru Lin dan Dapit
semoga berbahagia bukan setakat anak cucu, tetapi sampai syurga


9 comments:

  1. selamat pengantin baru buat kedua2 mempelai

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru buat beliau..

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru kat ex-opismate. btw, comel kad jemputan tu. hehhee

    ReplyDelete
  4. slmt pgntin baru buat mereka..smg bekekalan bahagia hingga ke jannah :)

    ReplyDelete
  5. puas makan nasi kenduri time cuti sekolah ni kan....

    ReplyDelete
  6. nik..muka nampak berisi lah..dah ade isi ker??hihihi ;) kl dah ade tahniah la yea...PEACE...

    ReplyDelete
  7. ex-opismate x pe.. jgn ex... bahaya.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Canggihnya kad undangan. Terliur la tengok nasi kenduri, dah lama tak merasa ni.

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^