Friday, August 2, 2013

sakit pulak hati kita !


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

ni entry luahan perasaan.ngehngehngeh
en hubby bgtau dia mungkin balik lewat skit dari yang di jangka. kawan yang nak gantikan dia bagi alasan tak nak naik offshore awal sebab baru kawen. mintak bagi peluang dia beraya dengan isteri baru.
agak-agak la bagi alasan tu abang ooii. abang ingat abang sorang jea yang ada isteri yea.
nanti tahun depan bila ada anak.alasan nak sambut raya ngan anak pulak. muehahaha

dah kira bagus la tu dapat sambut ramadhan dan raya ngan isteri.
walaupun 2-3 hari jea dapat beraya.bagi la peluang kat orang lain jugak.
walaupun berpuluh tahun jadi isteri skalipun, akan terasa bila tak dapat beraya dengan suami.

nik ni, dah la tak dapat sambut ramadan dengan suami. suami dapat notis sehari sebelum berangkat lak tu, kelam kabut nak pindah rumah lagi. tak ada sapa peduli pun.
tahun lepas lagi best. tak sambut ramadhan bersama satu hal. suami lak balik lepas syawal. 

kalu gitu apa kata abang mintak naik kapal lepas raya haji lagi bagus kan.
boleh raya puas-puas dengan isteri baruuuuuuu...
yea la. orang ada isteri baru kan. orang lain isteri dia dah lama. so tak penting pun sambut raya.
huhh... sakitnya hati kita ni . sabar jea la.


mood : rindu en hubby :)

pstt !!!
bukan tak nak memahami masalah or perasaan orang lain, tapi bila kita jadi orang yang selalu tak kisah.
orang senang-senang jea nak ambik kesempatan.


6 comments:

  1. Sabar ya nik..senang je org ambil kesempatan atas kelembutan org lain..kalau akak pun geram gak):

    ReplyDelete
  2. Huhu nak buat macam mana :( saya cuma mampu kata bersabar je lah. Kak Nik mesti dah bosan dgr org suruh bersabar kan :( huhu

    ReplyDelete
  3. Kesiannya nik....sabar ye nik... kkdg org mmg suka pntgkan diri sndiri.. smg nik kuat ye :)

    ReplyDelete
  4. luahan perasaan ni kak nik :) sabar jelah .

    ReplyDelete
  5. susah dapat rakan setugas yang duk syok sendiri nie kan...alasan tak boleh diterima macam dia sorang beristeri. Apapon sabar ek :)

    ReplyDelete
  6. huhu..kalu nabila nabila pun grm..huhu sabar ka..ade la tu hikmahnye ti..

    hepi beday to ma akak=)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^