Saturday, September 14, 2013

Happy Birthday to both of U


Assalamualaikum  (",)
hi my lovely readers

My dearest adik kedua turns 26 years old today. 
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
semoga umur yang diberikan dapat dimanfaatkan ke arah jalan yang diredhai.
semoga apa yang dihajati tercapai.


awet muda sangat ke saya ni??
ada budak opis, ramai ingat saya adik, yang adik perempuan saya tu kakak.
auww..kembang kempis hidung kita sebab dah perasan muda gituu..kikiki

adik nik berkongsi tarikh lahir sama dengan abang kami :)
satu-satunya abang kandung yang kami ada
Happy Birthday Abang Ha. moga Abang sentiasa dalam rahmat Allah.
moga bahagia di samping anak-anak  dan isteri tercinta
walaupun kita dulu tak serapat macam skarang,
tapi percayalah adik Abang Ha sayang abang dia ni sampai syurga tau tau..
giler tak sayang, sorang Abang jea ada ni.

hari ni abang iolss pi honeymoon kat KK, Sabah.
selamat berhoneymoon la yea.

Glad that i have you both in my life, awwww

4 comments:

  1. selamat hari lahir buat mereka, semoga murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete
  2. muka adik nik nampak matured.. share birthday nanti bolehla celebrate sesama kannn.. :)

    ReplyDelete
  3. kak nik mmg nampak awet muda pun. hihi. seriyes jaa ikhlas puji ni. maybe sbb kaknik selalu senyum kot. hihi... btw, hepy belated beday to them!

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^