Saturday, April 26, 2014

ronda Wakaf Che Yeh + makan di Hayaki Cafe


Assalamualaikum  (",)



menghabiskan sisa-sisa cuti di Kelantan, sempat la jalan-jalan ke Wakaf Che Yeh.
bukan time cuti, so best skit nak jalan-jalan.nik ni jenis tak suka sangat tempat ramai orang, sebab tu jarang ke Wakaf Che Yeh kalau balik kampung.
bila time public holiday or cuti sekolah , orang punya lah ramai, bersesak-sesak

niat nak cari tudung bawal.banyak sangat pilihan warna.jadi rambang mata la pulek kan..haha
sempat la beli 4 helai.RM5 sehelai.tudung bidang besar,suka sangat :)

takder niat pun sebenarnya nak beli skirt..tapi sebab murah sangat kan.so rembat jea la
pastu tetiba ada yang tawarkan diri nak bayar.apa lagi.berseri2 terus muka iolss..tq b
skirt ni rm 20/sehelai. kain selesa.

sebelum ronda Wakaf Che Yeh tu , sempat singgah makan di Hayaki Cafe.
dekat dengan Tune Hotel , bersebelahan dengan KB Mall.
kali ni waitress dia ok. sebelum ni waitress kat sini kurang mesra.berlagak pun ada jugak.opss

nasi dagang.sedap.licin iolss makan



 first time singgah sini dulu, pulut mangga abis.kali ni pun sama
bila ntah dapat merasa pulut mangga lagi..huhu

opsss sorry.entry di penuhi dengan gambar makanan.
next entry gambar makanan lagi k..muehaha
k bye

3 comments:

  1. ni yang malas baca entry ni...tiba2 lapar pulak..

    ReplyDelete
  2. adoii..sedapnya nampak, menggoda betoi la..;)

    ReplyDelete
  3. gambar makanan lagi? terliurrrrr..

    nasi lemak sedap tak nik? nampak maveles je sambal.. sepanjang hidup cikna baru sekali gi wakaf che yeh.. hehe..

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^