Sunday, August 24, 2014

makan makan rumah adik


Assalamualaikum  (",)

Alhamdulillah murah rezeki semalam.dapat makan free
rumah adik jea pun.riak dia macam makan rumah retis or pak menteri jea.muehaha
datang2 rumah orang jea berselfie.cantik pulak warna dinding pink belacan ni
tetiba macam dah lama tak berselfie n tempek gambar kat blog
dulu setiap entry blog nak letak gambar selfie syok sendiri bajet cun tak sedar diri dah tua dan tak pernah pun cun.muehaha



bagi can la mak cik letak gambar selfie kali kedua yea nak.hihi



mari tengok apa yang adik saya masak


puding gula hangus.tunggu makanan lain masak.kita pulun makan ni dulu
pastu sambung makan cempedak goreng
tak ada dalam gambar, dah selamat dalam perut.
sedap sebab tu tak sempat pun nak snap gambar.
makan lak panas2.dengan air kepala lak tu.fuhhh..sedap 

ketam masak lemak dan ayam goreng



sambal udang petai



kacang bendi goreng



kalerful kan makanan kami.balik rumah senang hati
thanks ja.nanti masak jemput kami lagi..hihi

6 comments:

  1. fuhh..lama tak mkn ketam masak lomak...numysss

    ReplyDelete
  2. semua sedap2 n lauk kampung2..mmg the best la.

    ReplyDelete
  3. sedapnya. berselera jee tgk gamba.

    ReplyDelete
  4. Kalau kakak dapat lemak ketam dan kacang bendi itu pun dah cukup buat kakak makan tak toleh kiri-kanan dah...

    ReplyDelete
  5. sedapnyatgk makanan trs rasa lapar hehe

    ReplyDelete
  6. Sedap tuh masak lomak ketam.. feveret tuh.. :)

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^