Wednesday, October 29, 2014

genap 40 hari arwah abah pergi


Assalamualaikum

pejam celik pejam celik dah 40 hari arwah Abah pergi
sampai skarang nik masih tak percaya yang arwah Abah dah tak ada kat dunia ni

40 hari lalu, kelam kabut kami bersiap nak balik bila dapat tahu Abah tenat
dalam kereta tu asyik berdebar jea bila dengar bunyi hp en hubby
berharap sangat tak ada berita sedih, berharap sangat sempat jumpa Abah
Alhamdulillah sempat jumpa Abah walaupun Abah koma
Abah hanya bernafas guna alat pernafasan,
sedih tengok tangan Abah yang dah berubah jadi biru
ermmm..tak mampu nak ingat balik.
asyik masuk habuk jea mata ni.susah nak menaip so biarlah jadi kenangan kami :(

yang penting arwah Abah pergi dengan tenang.
Abah dapat hembuskan nafas terakhir di rumah sendiri
hasrat Abah nak meninggal dalam keadaan cukup sifat dah kami tunaikan.
berebut-rebut orang nak tengok muka Abah masa tengah di kafankan.
Abah seolah-olah tersenyum . Subhanallah

Al-Fatihah untuk arwah abah.
yang pergi tetap pergi. kami yang masih hidup ni kena teruskan kehidupan.
semoga arwah Abah di tempatkan dengan orang-orang yang di kasihi Allah
lapangkan kubur arwah Abah. pertemukanlah kami di syurga nanti.


Al-Fatihah

7 comments:

  1. Al-fatihah.. moga arwah di tempatkan dikalangan orang beriman Amin..

    ReplyDelete
  2. salam takziah nik..semoga rohnya dicucuri rahmat..Al fatihah

    ReplyDelete
  3. al fatihah

    semoga nik tabah hadapi ujian ni.

    ReplyDelete
  4. Be strong sis. Allah lebih sygkan your abah ..

    ReplyDelete
  5. Innalillahi wainna ilaihi raji'un.. inshaAllah bersatu di jannah..

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^