Sunday, July 12, 2015

Iman Zharif 5 bulan


Assalamualaikum

 nak share gambar budak bambam kesayangan family
lagi 2 hari nak masuk 5 bulan. rindunya la kat buah hati sorang ni. 
sebenarnya baru jea jumpa sabtu lepas.hihi

Mama buat apa kat adik sampai gini skali muka.
Mama buli adik yea.haha

 manisnya senyuman awak.melting kita tau.hihi


 

 
 mainan baru.abis la dia gigit nanti..hikhik

sedap peluk ni

 suka buat muka confius

 

 termenung

tetiba tertido dengan sendiri. 

walaupun saya tak pose, saya tetap nak beraya.
mak cik pak cik sila sediakan duit raya.hihihi

alolo..comel sangat songkok dia


muka tak ada perasaan.hahaha



video terbaru Iman Zharif. video pertama tengah borak dengan Tok Ma
video kedua Iman tunjuk skill pusingkan badan depan Tok Ma dan Tokku.
excited Tok Ma.haha

video 1

video 2


dalam banyak2 gambar Teh snap, yang ni elok
yang lain semua bergegar.tak reti duk diam budak bambam sorang ni.
haha

dah bagi makan solid food. 
bagi puree buah dulu. Alhamdullillah, semua benda dia makan
tak memilih budak bambam sorang ni.
makin bambam sejak dapat makan ni

tengok video ni. berselera dia makan. belum suap lagi mulut dah ternganga
sedap Mama masak yea baby.seronok Mama dan masak kalau macam ni la gaya makannya.kita tengok pun terliur ni.haha


part 1


part 2

tak sabar nak balik raya kat kampung. 
boleh gomol dan cium awak puas2.hihi


5 comments:

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^