Friday, September 18, 2015

Rabun

 Assalamualaikum

sah...kita dah rabun uolsss..
mula2 tak perasan pun kita dah rabun, 
sebelum ni tengok screen projector kat opis, pelik apasal slide kat depan ni kabur, ingatkan jauh sebab tu kabur, sekali tanya kawan sebelah, dia cakap ok jea..huhu.

bila pergi check mata, tengok power okaylah, 150 and 100
ni mesti kesan dari tengok screen laptop selalu..huhu.
bila tengok TV dari jauh skit nampak blurr jea. still boleh nampak benda atau tulisan yang jauh-jauh. cuma tulisan jadi kabur, so susah sikit nak baca. 
bila dah teruk sangat, baru buat spec .huhu
sebenarnya tak selesa pakai spec ni. tapi terpaksa uollss
bila pakai terus rasa jelas btol.selama ni rabun rupanya. 
tapi rabun nik power rendah je, so tak pakai selalu pun.
nik pakai ni bila tengok tv jea. kalau driving pun confirm kena pakai ni sebab singboard kabur jea bila nengoknya. 
imej terbaru..hehe
kita pilih yang kecik.tak nak tudung nampak kembang sangat kat tepi

1 comment:

  1. bila saya tengok awak kata mata kabur macam tu...risau saya juga mungkin rabun juga,tapi saya memang nekad taknak pakai spek mata.jadi saya tak lah pergi check mata..saya hold dulu lah..masih boleh tengok lagi lah rasanya..

    ReplyDelete

Thanks sudi singgah dan komen kat sini :)
cepat atau lambat ..nik pasti akan terjah blog korang nanti..^___^